Foto: Ministarstvo socijalnog staranja, brige o porodici i demografije
Na portalu JU centara za socijalni rad uveden je virtuelni asistent zasnovan na vještačkoj inteligenciji za brži pristup informacijama iz oblasti socijalne i dječije zaštite, saopšteno je iz Ministarstva socijalnog staranja, brige o porodici i demografije.
“Građanima je sada na raspolaganju inovativni virtuelni asistent – Chat bot – koji pojednostavljuje i ubrzava pristup ključnim informacijama iz oblasti socijalne i dječje zaštite putem portala JU centara za socijalni rad www.csrcg.me“, navodi se u saopštenju.
Prema njihovim riječima, ova napredna platforma, koja koristi vještačku inteligenciju, pruža brze odgovore na najčešća pitanja u vezi sa pravima i uslugama u socijalnoj i dječjoj zaštiti.
“Građani sada mogu lakše i brže dobiti informacije o materijalnim davanjima, uključujući uslove i procedure za ostvarivanje prava, kao i o uslugama socijalne i dječje zaštite”, kazali su oni.
Kako su pojasnili, Chat bot je dostupan 24 sata dnevno, omogućavajući korisnicima da u bilo kom trenutku dobiju potrebne informacije bez čekanja i potrebe za dolaskom u prostorije centara za socijalni rad.
“Ova usluga je posebno korisna za one koji imaju ograničen pristup centrima ili preferiraju digitalne kanale komunikacije”, istakli su u saopštenju.
Implementacijom digitalnog asistenta, kako su dodali, Ministarstvo socijalnog staranja, brige o porodici i demografije radi na unaprjeđenju efikasnosti pružanja informacija.
“Pozivamo vas da posjetite portal centara za socijalni rad i koristite novu elektronsku uslugu, te nas povratno informišete kako bismo je dodatno unaprijedili u skladu sa vašim potrebama”, poručili su oni.
Kako su zaključili, Ministarstvo socijalnog staranja, brige o porodici i demografije ostaje posvećeno pružanju kvalitetnih usluga i podrške svim građanima u ostvarivanju njihovih prava iz oblasti socijalne i dječje zaštite.
Izvor:CDM