Foto:ES
U nastavku saopštenje koje potpisuje potpredsjednik Liberalne partije i
predstavnik Evropskog saveza Ammar Borančić.
Druga dionica autoputa koštaće nas rekordnih 28 miliona eura
po kilometru, početak radova u septembru još jedna prevara Spajića
Ili se druga dionica autoputa iza očiju javnosti gradi već dva mjeseca i
sprema kao novogodišnji poklon Vlade, ili nas je premijer Spajić ponovo
prevario paf-paf varijantama? Plašim se da je ipak ovo drugo. U decembru
2023. godine premijer Spajić obećao je da ćemo već u septembru 2024.
godine vidjeti ašov u zemlji i početak izgradnje autoputa od Mateševa u
“do sada neviđenom investicionom ciklusu”. Ispostaviće se, zaista,
neviđenom.
Ono što je još jedan raritet ovog projekta jeste da će, sva je prilika,
ova dionica autoputa biti skuplja od najskuplje u istoriji, kako su
nazivali prvu i najdužu dionicu autoputa od Podgorice do Kolašina.
Naime, nova dionica duga 23km koštaće nas, za sad, gotovo 28 miliona
eura po jednom izgrađenom kilometru, ili ukupno 650 miliona eura.
Podsjetiću da nas je prva dionica od 42 kilometra koštala ispod 20
miliona po kilometru u odnosu na ugovorenu cijenu izgradnje, što je
naišlo na silne kritike tadašnje opozicije a današnje vlasti. Postavlja
se, zato, ključno pitanje, da li su u Vladi prosto nesposobni da
obezbijede održiv i povoljan projekat državi ili se neko u ovoj Vladi
“ugradio” u ove enormne sume ili se možda projekat namješta jednom
srbijanskom konzorcijumu bliskom Vučiću?
Autor:Radiotitograd.me