Amerikanci na crni petak onlajn kupili proizvode u iznosu od 10,8 milijardi dolara

Radio Titograd

01.12.2024, 09:15h

< 1 min

Foto:Pixabay

 

Amerikanci su na crni petak onlajn, preko svojih mobilnih telefona i računara, kupili proizvode u iznosu od 10,8 milijardi dolara, navodi se u ažuriranim podacima “Adobe analitike”, prenosi Rojters.

Crni petak, dan nakon praznika Dana zahvalnosti, označava zvanični početak praznične sezone kupovine u trgovinama na malo.

Povećana onlajn kupovina favorizuje gigante kao što su Amazon i Valmart. Volmart, koji upravlja sa 4.700 prodavnica u SAD, uložio je velika sredstva u kućne isporuke kako bi podstakao e-trgovinu.

Američka potrošnja onlajn na crni petak ove godine je porasla za 10,2 odsto, saopštio je Adobe, koji vodi evidenciju o uređajima koji koriste njegov softver, kako bi se omogućilo više od milijardu posjeta maloprodajnim sajtovima u SAD.

Prošle godine američki kupci potrošili su 9,8 milijardi dolara onlajn na crni petak, a 2022. godine 9,1 milijardu, saopštio je Adobe. Najprodavanija roba na mreži uključivala je kolzmetiku, proizvode za njegu kože i kose, kao i „blutut“ uređaje i espreso mašine.

Onlajn prodaja igračaka porasla je čak 622 odsto, u poređenju sa prosječnom dnevnom prodajom u oktobru, dok je prodaja nakita porasla za 561, a različitih uređaja za 476 odsto u odnosu na oktobar, dodaje se.

 

 

Izvor:CDM

Podijeli na:

Titogradske vijesti, top2

15.12.2024. u 09:24h

Titogradske vijesti, top2

15.12.2024. u 08:55h

Titogradske vijesti, top2

15.12.2024. u 08:51h

Titogradske vijesti, top2

15.12.2024. u 08:08h

Magazin, Titogradske vijesti, top2

15.12.2024. u 06:59h

Skip to content