Uvrstite višnje u svoju ishranu, dobre su za rast srca

Radio Titograd

20.06.2024, 06:09h

2 min

Foto:Pixabay

 

Višnje nisu samo ukusno voće, već su i pune brojnih vitamina i minerala koji imaju pozitivan učinak na cjelokupno zdravlje.

Sezona višanja još traje, ali je pri kraju, a mnogi u višnjama uživaju u različitim desertima ili kao samostalnom i ukusnom zalogaju.

One su bogate antioksidansima, niskokalorične i time utiču na kontrolu težine, ali i na još mnogo toga. U nastavku izdvajamo šest zdravstvenih dobrobiti koje se povezuju s jedenjem višanja.

Kako prenosi Health Shots, višnje imaju snažna protivupalna svojstva i protivupalni učinak, što ih čini odličnim voćem za sve osobe s upalnim stanjima poput artritisa. Višnje pomažu kod bolova i ukočenosti i dodatno poboljšavaju zdravlje zglobova.

Takođe, one su bogate antioksidansima, poput antocijana i kvercetina. Ovi antioksidansi u višnjama pomažu u borbi protiv oksidativnog stresa i dodatno utiču na smanjenje upale, čime se smanjuje rizik od razvoja hroničnih bolesti, kao što su različite kardiovaskularne bolesti.

Zahvaljujući antioksidansima i protivupalnim spojevima, višnje utiču na bolje kardiovaskularno zdravlje, tačnije, pozitivno utiču na zdravlje srca.

Osim u smanjenju rizika od razvoja srčanih bolesti, jedenje višanja pomaže u smanjenju krvnog pritiska i snižavanju nivoa holesterola.

Ako želite da jedete voće bogato vitaminima A i C, koji su neophodni za zdrav imunološki sistem, uvrstite višnje u svoju ishranu. Ovi vitamini u kombinaciji pomažu u jačanju odbrane tela od infekcija i podstiču cjelokupno zdravlje.

Osim što imaju određene zdravstvene dobrobiti, višnje utiču i na bolji kvalitet sna. Kako prenosi Health Shots, one su prirodni izvor melatonina, hormona koji reguliše san.

Stoga, unos višanja u organizam može pomoći u poboljšanju trajanja i kvaliteta sna.

Zaključno, zahvaljujući tome što su niskokalorično voće bogato vlaknima, višnje su odlično voće za sve one koji žele da regulišu težinu ili izgube kilograme.

Sadržaj vlakana u višnjama podstiče osećaj sitosti i pomaže u kontroli apetita, čime se automatski utiče na smanjenje ukupnog unosa kalorija.

 

 

Izvor:RTCG

Podijeli na:

Titogradske vijesti, top2

20.07.2024. u 11:10h

Titogradske vijesti, top2

20.07.2024. u 09:28h

Titogradske vijesti, top2

20.07.2024. u 09:25h

Magazin, Titogradske vijesti, top2

20.07.2024. u 09:20h

Skip to content