Heinz nije jedini: Više od 800 brendova mijenja ambalažu zbog smrti kraljice

Radio Titograd

17.09.2022, 17:43h

< 1 min

Više od 800 robnih marki, uključujući Heinz i britanski supermarket Waitrose, moraće da promijeni dizajn logotipa nakon smrti kraljice Elizabete Druge.

“Mnogi proizvodi u Velikoj Britaniji na sebi imaju kraljevski grb, koji je sada nevažeći”, poručeno je iz Udruženja nosioca kraljevskih naloga. Brend može da nastavi da koristi kraljevski grb do dvije godine ako ne dođe do značajnih promjena unutar dotične kompanije, navodi se na web stranici udruženja.

Kao novi vladajući suveren, kralj Čarls Treći imaće ovlašćenja da pregleda i izdaje kraljevske naloge.

Brendovi mogu koristiti kraljevski grb u svom dizajnu proizvoda ako imaju Royal Warrant of Appointment, dokument koji dopušta brendovima da koriste grb ako isporučuju robu ili usluge kraljevskoj porodici. Prema web stranici udruženja, kako bi se kvalifikovale za podnošenje zahtjeva za Royal Warrant, kompanije i preduzeća moraju da isporučuju ”proizvode ili usluge na redovnoj i kontinuiranoj osnovi kraljevskim domaćinstvima najmanje pet godina“.

Robne marke koje se prijavljuju za nalog takođe moraju da pokažu da imaju politike i akcione planove u vezi sa okolinom i održivošću.

Kraljevski grb prikazuje engleskog lava s lijeve strane i škotskog jednoroga s desne strane koji drži štit sa amblemima iz različitih djelova Ujedinjenog Kraljevstva, a praćen je Legendom koja pokazuje koji je član kraljevske porodice izdao nalog.

Kraljevski nalog se izdaje na pet godina, piše Insider.

Izvor: N1

Podijeli na:

Titogradske vijesti, top1

25.09.2022. u 19:07h

Skip to content